Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Ny vecka, sista hela veckan jag bor på 55an. Igår var jag och kollade lite på 37an, det var bra. Lite mindre än jag trodde men jag hade nog målat upp värsta slottet och det var ju bara en helt vanlig lägenhet, men det kommer bli kanonbra, det är jag säker på! :)
Men jag kan inte låta bli att undra vad det är för fel på just 37an eftersom det nu sen min nya lägenhet kom ut har kommit ut två till lägenheter där, är det ingen som vill bo kvar där?

Var en riktig bakisdag igår, jag och Jessica låg mest i soffan på 47an och gnällde. Men det var helt klart värt det för lördagen var sjukt rolig! Fler hemvägenfester åt folket!!
Sen fick jag besök igårkväll, såg ett par filmer å bara tog det lugnt. Det var en mysig kväll. :)

Idag blir de plugg mest, ska även skjutsa ut Jessica på f4 en sväng och ev kika förbi på öbo och kolla om jag får ha kvar lägenheten över nästa helg.
Sen blir de jobba ikväll.

I morgon är jag ledig, då ska det pluggas, packas och säljas ljus! Jag hoppas bara Annelie kryat på sig så hon kommer dit! Min fina extramamma!

Dags att åka till f4!

:igår:
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär
Det kvittar vilken fest det är och hur många jag känner där
Jag svär om jag bara kan klara idag
Ska jag ta mig i kragen och vara så glad


Kommentarer
Postat av: annelie

Hej vännen!



Klart jag kommer !!Längtar efter dig...



Puss & Kram

P.s. Farmor följer oxå med......

2009-09-21 @ 19:21:36
Postat av: Cathrin

Lägenheter kan ibland kännas mindre utan möbler än med. Fast å andra sidan kan man vara naiv och missbedöma ytan så det blir trängre när man ställer in möblerna... Ska bli spännande att se din nya lägenhet! :)

2009-09-21 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0