Det gör världen lite ljusare

Källens visning gick jättebra, det var en härlig blandning människor och det var tre speciella som gjorde kvällen ännu mer underbar!

Nu däremot är jag otroligt trött. Dagen har varit fylld med både bra känslor och en hel del dåliga känslor. Olustkänslan som ibland visar sin sämre sida har nog hittat mig idag. Det är dags att sova, tidigaste kvällen på länge. Och bortsett från ljusvisningen även den tråkigaste på länge. Jag har börjat bli bortskämd med härliga kvällar nu, jag trivs med det.


"Jag kan leva som vem som helst - om jag tar mina mediciner"
- Lars Winnerbäck, the man


Kommentarer
Postat av: annelie

Hej Zandra ! Många pussar & kramar till dig från mig, "mormor" och "farmor". Vi var alla jätteglada att få träffa dig.......och vi saknar dig jättemycket !!!



Annelie

2009-09-23 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0