Det är samma visa år efter år

Varje torsdag när jag öppnar ögonen och börjar fundera över dagen får jag nästan ont i magen. Prestationsångesten kommer krypande och de bilder jag tagit och varit nöjd med känns plötsligt inte alls lika bra som dom gjorde på onsdagen när jag kollade igenom dom. Det är rätt jobbigt och jag VET att jag är där för att lära, men jag har kanske lite högre krav på mig själv.
Idag ska zoo-bilderna redovisas för hela gruppen. Jag tycker inte om zoo. Jag tog några bilder på varje djur som verkade fint att ha en bild på och sen åkte jag hem. Även om jag nu valt ut två som jag var rätt nöjd med så känns det inte tillräckligt.

Däremot trivs jag jättebra på skolan, tycker att jag ändå lär mig en del och hoppas på att lära mig mycket mycket mer nu fram till jul. Men helst av allt önskar jag att det var jul nu och att jag var klar och kunde ta galet fina bilder. För då hade inte varje torsdag känts så jobbig.


Nu är det dags att göra sig klar och bege sig. Ska gå in och se om det finns nån frukost hemma på voltvägen innan jag går iväg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0