Allt förändras men glädjen består

Ja nog fan blev det fest igår. Jag och säris festade själv fram till klockan var typ åtta, sen kom Daniel med en kompis och Löken med två kompisar. En stund senare kom Emil, Jacke, Erik och hans tjej och säkert nån fler också. Henke dök också upp under kvällens gång.
Löken och Henke körde sen folk ner till krogen och jag och Jessica väntade till sist, snälla Henke körde en extra gång för att vi skulle få se till så alla kom härifrån innan vi åkte. Jag kan tänka mig att alla gick in på plaza men det gjorde inte vi. Jag, Jessica och Emil gick istället på Bishop dit även Jacke kom innan vi slutligen mötte upp Henke som ställde upp och hämta oss också. :) En maxburgare senare var vi tillbaka på 47an och jag somnade rätt snabbt.
(Vi tänkte gå på efterfest hos Tobbe men jag antar att jag inte behöver säga att vi inte var där, haha)
Nu har jag vaknat, men som vanligt har säris inte vaknat ännu. Det dröjer nog ett tag till innan hon vaknar.
När hon vaknar ska vi köpa pizza och städa ihop här. Sen ska vi kolla på min nya lägenhet. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej hej.. snubblade in på bloggen din =) hur är det med dig nuförtiden? =)

// Madde från primerose

2009-09-20 @ 17:05:46
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0