What is it with you that makes me act like this?

Det har varit en bra dag idag, den började med att jag vaknade tidigt som tusan med en vidrig huvudvärk och bestämde mig för att sova en liten stund till bara. Vaknade av att det lät i hallen och blev nästan lite skraj till en början, sen insåg jag att det var posten som kom. Posten kommer mitt på dan här så med lite smått panik kollade jag på klockan, 12.08. Vad fan?? Jag sover ALDRIG så länge!! Igår färgade jag håret på Johan och kollade på den så fina filmen På smällen och kom inte hem förrän sent, gick å la mig nästan på en gång så när jag vaknade hade jag sovit näst intill 12 timmar. Sen har dagen varit halvskum, har frysit som en galning stundvis och haft ont i huvet, misstänker att det är en förkylning på gång, usch!!

MEN, hur som helst så åkte jag och Jessica på willys å handlade mat, LCHF var det ja! Check! Fyllde upp frys å kyl och städade klart sen festen och sen var det dinner at Jessicas place, god köttgryta bjöds det på och hela hemvägenfamiljen var samlad. Vi skiljdes sen åt en stund och möttes upp igen strax efter åtta för att åka ner på stan och gå på bio, Trubbel i paradiset. Helt okej film, inte sådär rolig som den verkade men helt okej. Jag och Jessica var trötta så vi skrattade en del, men vi skrattade mest innan filmen och minst under tiden filmen var.
Det har varit en kanondag med hemvägenfamiljen och trots att jag mått lite sisådär fysiskt har jag mått bra psykiskt, det är huvudsaken det.

Nu hoppas jag på att hålla mig på benen några dagar till så inte den dumma förkylningen slår till snart. I morgon har jag utbildning på jobbet, på onsdag händer det inte så mycket, torsdag är det skola och sen kommer löken hem, fredag är det jobb som gäller, på lördag också tror jag. Lördag kväll är det ÖSDbyNIGHT som gäller med löken, photoshoot i östersund. Söndag ledig och måndag tisdag och onsdag nästa vecka ska spenderas i den stora staden stockholm. Jag har inte tid att vara sjuk nu!

I morgon har vi myskväll på hemvägen, det bjuds på disneyfilmer. Hela familjen samlad igen hoppas jag.

Dags att sova.



Jag och Jessica på Halloweenfesten


Fina Hemvägenfamiljen på Halloweenfesten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0