Kate Voegele och jag sitter vakna inatt

Sitter och lyssnar på Kate Voegeles album, det är bra. Den här natten blev inte som jag tänkt mig. Gick å la mig, började frysa, drog på mig överkastet, fortsatte frya, tog på mig tjockstrumpor och en tisha, fortsatte frysa, halsen började göra ont när jag andades och svalde och frossan vägrade ge med sig. Jag låg där i 3,5 timme.

Hade tagit fram köttfärs idag som jag tänkte äta till middag idag men så blev det middag på 47an så den låg kvar i kylen. Så nu har jag en tacopaj i ugnen, normalt att laga mat tjugo över fyra på morgonen? Vet inte det jag men vad ska jag göra dåååå? Massa vitlök är det i den iaf, det är nog bra. Luktar vitlök i hela min lägenhet nu.

Jag brukar inte ha några större problem att sova, men inatt är det helt enkelt omöjligt!

Nej nu ska jag plocka ut pajen ur ugnen och se om det är nåt bra på tv...

Mamma ring mig när du vaknat är du snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0