Jatack, en sån kan jag ta?

Det är snart jul, varför har ingen frågat mig vad jag vill ha i julklapp?


Hur som helst, för er som undrar så börjar jag här med en lista på saker jag vill och inte vill ha.

Här kommer sakerna jag med glädje tar emot:
- En skrivare som jag kan skriva ut på fotopapper med
- Ett presentkort på mycket pengar på Idun så jag kan göra en hårförlängning
- Ett nytt och bättre objektiv till min älskde kamera
- Ett presentkort på nån rolig klädbutik, typ Gina eller nåt
- En ny mobil skulle jag nog behöva
- En tv, jag är den mobbade familjemedlemmen
- En soffa

Här kommer en lista på saker jag gärna inte tar emot:
- Värmeljus
- Träningskort
- Tråkiga köksredskap
- Porslinsgrejor
- Choklad å annat liknande (tänk på min lchf-kost)


Skriv ut den och ta med den ut på stan när ni är ute och julhandlar, exempel på butiker ni kan besöka:
Elgiganten, Idun, Gina Tricot, Expert, OnOff, Kool, Jysk & Bonus Möbler

För mer information, kontakta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0