I don't have what it takes

Who's gonna make my decisions, I can't make them on my own
Who's gonna rise to the occasion when there is no one around
Who the hell is gonna believe me, I dont believe in myself
Who's gonna be there forever, well it aint gonna be him

In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
And if love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect
I cannot count the times I've seen you
Oh just slipping away with a broken heart




Jag har haft en dålig dag, dom kommer ibland. Jag är kär i Kurtan idag tror jag. Kurt Nilsen, en rätt ful norsk men med en röst som inte är av denna värld. Förmodligen kommer ni aldrig få veta vad som gjorde min dag så fruktansvärt dålig, gilla läget. Det är ändå inget som någon av er berörs av.

Jag har legat på Johans soffa och kollat på tv ikväll när jag inte varit i tvättstugan. Nu är alla mina kläder rena och jag har fått bara va en hel kväll, utan frågor.

I övrigt var jag med min prins idag, lilla söta Vincent. Han är en solstråle! Jag älskar att vara moster till denna lilla skrutt! Vi har lekt, skrattat, ätit, han har sovit och vi har promenerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0