I can't help myself

Jag har hittat min kärlek! Han heter Kurt Nilsen och är en bra karl. Honom hittade jag tack vare Fredrik, som också är en bra karl! Kurt är norsk, norskar pratar roligt men sjunger tamejfan bäst!
Idag har jag jobbat, började tidigare än hälsosamt och slutade senare än önskat, men jag hade massage på jobbet idag. Christina är verkligen underbar! Hon är en av få som verkligen kan få mig att slappna av! Det gjorde dagen lite lättare att genomlida trots att min jävla huvudvärk börjar komma tillbaka.
Sen åkte jag till min mamma en stund, satt å pratade lite strunt å hämtade två ljusstakar hon köpt till mig innan jag åkte hem och började göra klart för middag till säris kom hem! Gjorde toast med bacon, kött å lök på. (tömma-frysen-mat även om det inte låter så) Det blev gott! Åt å surrade lite skit och sen åkte vi å lämnade igen en nyckel hon fått med sig hem, var förbi på coop å sen åkte vi hem. Skiljdes åt där vägen delar sig och gick hem.
Kom hem och kom på hur mycket jag saknar mig och min säris, dom vi var INNAN allt skit kom ivägen. Tänker på alla roadtrips vi gjort där vi skrattat tills magen värker, då när vi tog livet med en klackspark å älskade livet mer än något annat!  Var tog vi vägen darling? Dags att hitta tillbaka, det här håller inte!


Vi är bland det bästa jag vet!!



I morgon ska jag träffa ännu en bra människa, det är en Andy-och-Zandy-dag i sundsvall!! Andra gången på en vecka vi hänger, i just love it!! Alldeles för länge sen vi hängde såhär mycket! Har aldrig varit med om någon som pussar mig så mycket på huvudet, säger att jag är dum men att jag är älskad ändå och någon som verkligen är som han är! Det är en underbar vän jag har!! Om 13 timmar rullar audin neröver med mig bakom ratten och André sovandes bredvid. Det kommer bli en härlig dag! Jag längtar redan, som ett barn dagen före julafton!
Avslutningsvis tycker jag att Fredrik ska krya på sig borta i afghanistan, han lät så ynklig när jag pratade med honom idag. Karlar är inte roliga när dom är sjuka, dom låter alldeles för sjuka och jag tycker alldeles för synd om dom! Krya på dig finaste! Å se till att komma hem i december ju! Norway is the shit!! :)
Nej nu ska jag packa ihop för idag och sova. Gött.

Kommentarer
Postat av: Jess

det här håller inte alls! dags att ta oss i kragen alltså! BANNE!

När åker vi på äventyr!?

2009-11-25 @ 21:20:15
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0