Har ni tänkt på en sak?

Har ni tänkt på en sak, idag är vi unga. De som sitter på höga positioner inom facklig och politisk verksamhet är inte alls lika unga som oss. Vad händer den dagen de äldre inom verksamheterna slutar, om vi inte engagerar oss nu, vem ska då ta över? Jag tycker att alla ungdomar borde engagera sig, det är vi som är framtiden och framtiden finns inte om vi inte engagerar oss och faktiskt vill ta över.
Det var bara det jag ville säga. Vi är snart vid copperhill, just passerat Björnen. En fika i Åre och lite sniffande på Jean Paul gjorde dagen bra. Vet någon hur långt det är till copperhill, vi har snart åkt upp längst upp på fjället. Lite roadtrip är alltid bra för hjärtat.
Har ni tänkt på en sak, idag är vi unga. De som sitter på höga positioner inom facklig och politisk verksamhet är inte alls lika unga som oss. Vad händer den dagen de äldre inom verksamheterna slutar, om vi inte engagerar oss nu, vem ska då ta över? Jag tycker att alla ungdomar borde engagera sig, det är vi som är framtiden och framtiden finns inte om vi inte engagerar oss och faktiskt vill ta över.
Det var bara det jag ville säga. Vi har nu sett Björnen och Copperhill. En fika i Åre och lite sniffande på Jean Paul gjorde dagen bra.  Lite roadtrip är alltid bra för hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Tanya

Vilket fint repotage det var om lille Vincent å familjen i lördagsbilagan =)

2009-11-14 @ 18:49:34
URL: http://datsmore.blogg.se/inredning/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0