Google är underbart, dom har öppet jämt

Det har varit en bra dag i stora staden. Vi har haft föreläsningar som en del varit bättre än andra men alla har varit givande på sitt sätt, vi ätit jättegod mat, jag har träffat massa bra människor och vi har spelat in en egen film i ett grupparbete. I morgon ska vi ha galamiddag, där ska vinnaren utses. Det har verkligen varit en kanonbra dag! Hela gänget som tillhör mellersta norrland är kanon! Jag trivs och för första gången på länge känns det inte alls som jag är så långt hemifrån som jag faktiskt är. Vi är 209 stycken deltagare och det verkar vara roliga människor, jag trivs!

I morgon kommer Wanja Lundby Wedin och ska prata med oss, det blir spännande!

Det har varit en lång dag, minst sagt! Klev upp 4.30 i morse så det är dags att träffa kudden innan frukosten i morgon bitti. Tänkte bara bjuda på en bild av stället jag bor på, mitt rum alltså, rum 409 på Runö Folkhögskola..


även att det är fönster mellan sovdelen och badrummet, wierd. Men jag trivs och kommer inte hem förrän på onsdag kväll.

I'm part of the facking generation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0