En hjälte med hjärtinfarkt

Idag har det varit en lång men intressant dag. Tre föreläsningar som på sina sätt var väldigt spännande och givande. När jag har mer tid kommer det en bättre utvärdering av detta.

Nu är det snart natt på rum 409 men innan det vill jag passa på att stolt berätta att jag ikväll under middagen blev nominerad i Årets fackliga hjältedåd. Vi är ungefär 209 deltagare här på Runö, 11 var nominerade i kategorin och gissa om mitt hjärta slog alldeles för många slag på samma gång när detta kom upp på skärmen;

"Facklig hjälte nominering 9 - Zandra Larsson
Hon har på sin arbetsplats 118 100 i Östersund hållit i facklig introduktion för nyanställda. Detta har hon gjort även när det blåst kraftig motvind. Med fler LO-medlemmar som Zandra skulle inte jag vara orolig för arbetarrörelsen i framtiden."

Tusen Tusen Tack!! Det är en lycklig Zandra Larsson som ikväll somnar på Runö. Jag har berört med mitt engagemang, någon har sett det jag gör och uppskattar det. Ida är en stjärna på himlen och jag har aldrig känt mig så uppskattad som jag gjort ikväll, aldrig har det arbete jag gör känts så meningsfullt och aldrig har jag känt mig så kunnig på det jag gör som nu.


Kommentarer
Postat av: nathalie

klart du var värd det, du är ju bäst syrran :) (näst efter mig förstås :) )

2009-11-11 @ 20:22:16
Postat av: Mikaela

Vad roligt :D Grattis!!

2009-11-11 @ 21:02:12
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är väl värd det. Väx av berömmet, använd det och plocka fram det när du behöver det. :) Kram!

2009-11-11 @ 22:00:48
URL: http://agronompantomim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0