Mammas dag

Idag är det morsdag och jag har förstås hälsat på min mor och blivit bjuden på god mat. Det var trevligt. Systrar med respektive och systerson var också på plats.

I morgon flyttar ena systern, så jag ska dit å vara lite barnvakt, min familj känner mig för väl för att tro att jag tänker bära nåt så jag blev beordrad att passa Vincent istället =) Det blir skoj, om han inte är på lika dåligt humör som idag!

För övrigt flyter det på helt okej. Har tagit beslutet att hitta ett nytt hem till katterna nu, det blir snart för litet åt dom att bo här och jag har inte möjligheten att flytta nu heller när jag är ensam, så för att tänka mer på dom än mig själv så ska dom få flytta. Det blir tråkigt, för dom är ju mitt sällskap här hemma. Det är dom som myser med mig i soffan och dom som väntar på mig när jag kommer hem. Men jag tror jag gör rätt beslut.


Planerar också både IKEA och Dollar med mamma framöver, det blir bra =)

Ikväll blir det lugnt, började jobba kl 6 i morse. Är seg som tusan, men har ändå lyckats sova bra inatt så det går åt rätt håll i alla fall.

Vad gör ni andra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Diskar och plockar undan efter allt stök med mat ;=)

Nej då, jag skojar bara, det är det bästa med fördelsedagar och mors dag. Alla barn kommer hem så man får rå om alla en stund. Jag ser fram emot våra shoppingturer framöver !

2009-05-31 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0