It´s allright

Idag har jag köpt en kamera, jag behöver det intresset jag hittat, så det var ett bra inköp. Jag är nöjd.


En sån blev det. Fick med ett extra objektiv också :)

Vi har ätit gott, promenerat, åkt bil och slutligen har jag och syster suttit på hotellet och kollat på eurovision, jag drack två öl istället för ett glas vin, sen åkte jag taxi i 2 minuter, från 22.50-22.52. Taxichauffören skrattade lite åt mig men tyckte jag gjorde ett bra val. "Stan är inte så snäll som den kan verka" sa han. Jag visste ju ändå inte helt hundra var jag skulle och kände mig inte pigg på att gå där jag inte vet var jag är.

I morgon ska jag träffa Anders också, det ska bli roligt! Han har ju flyttat hit (för flera år sen), gått å blivit förlovad och studerar till jurist. Känns som det finns lite att uppdatera sen sist, vilket var sisådär... många år sen!! Sist vi riktigt umgicks var på en konsert med Lars Winnerbäck, vilket var riktigt länge sen nu!

Nu ska jag snart sova. Måste vända dygnet rätt igen nu när jag kommer hem. Eller iaf sova fler timmar än jag gjort den senaste veckan. Men tack till er vänner som sitter vaken med mig och håller mig positiv! :)

I morgon åker jag hem, runt 16 går bussen och jag ser inte fram emot 6 timmar på en buss igen. Denna gången ska jag dock se till så jag slipper sitta och vara vidrigt kissnödig den sista timmen, resan upp blev lite av en plåga mot slutet.. Å jo, det fanns toalett på bussen, men det var lite andra grejer som gjorde att jag valde att inte gå dit. Alla ni som tycker om mig kan väl roa mig med fina sms under min resa? Jag kan behöva det!!

Sova kanske? Jag har 3 sängar att välja mellan här i lägenheten, undrar vilken jag ska välja..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis till kameran !! Jag blir så himla glad när jag såg att du hade köpt en !! Bra så kan du fortsätta med det som du är så duktig på !!! Ja du verkar har haft en bra helg i alla fall.



Kram Annelie

2009-05-17 @ 22:29:27
Postat av: Tanya

Konserten som blev inställd va? Hälsa anders! =)

2009-05-18 @ 14:59:10
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0