Saker man kan göra för att överleva 5 dagar

Jahopp, i morgon åker min Jessica till den stora staden. Jag blir hemma. Vidare åker min Johan till fjällen på fredag. Även där blir jag hemma. Så nu har jag tagit på mig ett uppdrag att hålla er där ute uppdaterade vad Jessica pysslar med under sin vistelse dels på en stor båt nånstans mellan sverige och finland och dels i den stora staden med 8 som riktnummer. (Ja 08 men arbetsskadan säger 8) Så håll koll, jag uppdaterar er med diverse smaskigheter under de kommande fem dagarna. Men tro inte på allt jag skriver, jag kanske tar i så jag kräks vissa dagar bara för att... Haha!

Hur som helst så kommer jag sakna min vän, hon är den positiva energin jag behöver! Som tur är kommer hon hem igen, och jag kommer ha det ganska bra ändå.

Jag ska sitta här hemma i min lilla vrå kallad nya kontoret och pyssla. Har jag tur lämnar kärleken kameran hemma när han beger sig till fjälls, då kan jag fota och pyssla. Annars får jag pyssla med de bilder jag har helt enkelt.

Nu ska jag sova, så jag inte försover mig i morgon igen. Dumma dumma mig som gjorde det i morse.
Sökte en ny tjänst på jobbet idag, jag lär inte få den, men det ska bli kul att se hur många olika ansökningar jag måste skicka för att få något nytt att bita i! Hade varit roligt att ha den, det lät som ett roligt jobb.

Ska även hänga lite med Nettan i morgon, länge sen sist.




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Jessica

bra att du uppdaterar åt mig vännen! och kom ihåg att jag finns ett samtal bort om du behöver lite positiv energi, du stör aldrig! :) Och sen så kommer jag ju alltid hem på söndag också, och är tillbaka på jobbet redan på måndag, så så länge är det ju inte:) Men är det något är det bara att slå en pling eller skicka ett sms, finns alltid här för dig:)

2009-03-31 @ 21:49:06
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: sunniva

hallå där, du är inte så bra på att uppdatera hur det går för jessica ;)

2009-04-02 @ 19:14:54
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0