Mikado

Igår var vi på Mikado. Vi var 12 personer och sällskapet var egentligen mer värt än priset på maten. Det var hur som helst en trevlig kväll och självklart föjde kameran med :) Bjuder på några bilder:


Min mat, förrätt, Varmrätt och efterrätt


En del åt detta som efterrätt.


Jag älskar dig!


Igår lånade jag även Vincent ett par timmar och åt lunch och tog en promenad med Tina och Isabella. Det var mysigt, bild kommer när syster skickat till mig. Kan inte lägga över från min telefon till datorn...

Idag ska jag jobba. Om en timme kommer syster och hämtar mig med min Memphis som hon lånat. Sen slutar jag kl 20 ikväll å börjar igen 11.20 i morgon. Men sen är jag iaf ledig en dag. Det blir skönt. Jag känner att jag behöver semester.

Har fått erbjudande på en 3a nu, jag håller mina tummar. Till att börja med att vi får kika på den i morgon kväll, å sen att vi tycker om den och slutligen att vi faktiskt får den isåfall. Inflyttning 1 juni. Håll era tummar med mig.

Nu ska jag göra mig klar. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0