Ja jag säger då det..

Från en dag till en annan kastas man över från sin trygga värld till nåt man varken vill eller orkar. Vi får väl se hur det går...

Min ork har avtagit mer och mer och mer och mer de senaste dagarna. Upprörda känslor och orkeslöshet har lett till att jag sovit alldeles för mycket. Å bad mig idag att skriva en sömndagbok, hon tror att det kommer ge mig bättre syn över det hela. Jag tänker att det är värt ett försök och har nu gjort en ny mot den hon gjorde. På mitt sätt. Allt ska vara på mitt sätt, annars kan det va. Bra eller dålig egenskap? Jag vet inte, men jag mår bättre av att ha saker gjorda på mitt sätt.
Jag behöver sova mindre, aktivera mig mer och sen lite andra bra saker för livet.

Har funderat mycket de senaste dagarna också på vad som kan tänkas vara värt nåt i den här världen, men inte kommit fram till något vettigt. Jag får försöka ta en dag i taget och se var det leder. Men jag känner igen situationen...

Jag säger väl som Jessica

I apologize if it makes you feel bad
Seeing me so tense, no self-confidence


Syster vill att jag ska träna ikväll. Kanske gör jag det, kanske låter jag bli.
Just nu känns allting bara dumt, fel och värdelöst.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi får aktivera oss i veckan vännen! Jag är inte uppbokad en enda kväll än så länge så säg bara till så hittar vi på något kul!

2009-03-02 @ 17:34:37
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Andy

hör av dig om det är något jag kan hjälpa till med vännen =/ blir ju orolig för dig men är det något så finns jag självklart bara ett sms bort =/

Många många kramar!!

2009-03-02 @ 22:13:59
Postat av: Ceciia

HejHej, tänkte bara kolla så du har fått mailen som jag skickade, så att allt är bokat & klart? =) Kram Cecilia

2009-03-02 @ 22:26:44
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Morsan

Jag har ett förslag till vad du ska göra för att underhålla dig själv (och oss andra), starta om med att lägga up recept i din blogg ! Med foton !!

Jag behöver ny inspiration och vad är väl bättre än dina fina matbilder och recept !!

Hur kul är det att äta kotletter varje dag ?

Sköt om dig och må så gott.. Hör av dig så jag får höra hur du mår också....

2009-03-03 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0