Ja jag säger då det

Vad gör jag vaken nu? Jag ska snart kliva upp för att jobba.
Men ni som undrar vad jag gör vaken nu och vad jag kommer göra de kommande dagarna har jag börjat kolla på en kurs i photoshop med huuuuur många filmer som helst! Så jag kommer sitta på mitt nya kontor och studera!
Dessutom, för er som undrar hur mitt nya kontor ser ut så kommer bild om ett par dagar när jag kan städa rent runtom mig, just nu hänger ett ton tvätt på tork här runtom mig. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt från början då jag tänkte koppla in en stationär dator här hemma, för den verkar inte fungera, men tillsammans med Ante löste vi det på allra bästa sätt, vi har kopplat min dator till en stoooor skärm!! :) Helt perfekt!

Men så var det med det. Har hunnit kolla igenom 1,5 avsnitt än så länge i kursen, å har suttit hela kvällen och antecknat och provat mig fram. Det här är jätteroligt verkligen!!! :) Så mig ser ni inte mycket av på ett tag, jag kommer sitta i mitt hörn av sovrummet och klura!

Jaho, säger jag bara!!
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Tanya

Moderskeppet.se? Annars är det en jäkligt bra sida

2009-03-31 @ 12:22:36
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0