Igår.

Jag och Jessica dansade igår. Det var mycket trevligt! Tack vännen!

Idag mår jag inte helt hundra. Och nej, jag är inte bakis, inte ett dugg faktiskt. Men det är nåt annat som skaver nånstans tror jag. Jag vaknade strax efter 7, låg i sängen till närmare halv 12, kikade på tv och bara slappade. Nu har jag just startat en diskmaskin. Om en timme ska mamma köra mig till djuraffären och vanliga affären, jag måste ha kattsand och snus.

Dagen bjuder inte på mycket. Jag ska försöka vila lite. Har blivit lite mycket igen så jag måste andas ut lite innan jag istället för att andas vanligt börjar hyperventilera.

Undrar om jag ska ta en dusch till att börja med. Det vore skönt.

Gå inte efter utseende - det kan bedra.
Gå inte efter rikedom - den kan ta slut
Gå efter det som gör dig glad, för det behövs
bara ett leende för att göra en dålig dag bättre.

De lyckligaste människorna är inte de som har det som är bäst,
utan de som på bästa sätt använder det som de har

Kommentarer
Postat av: nathalie

bra citat. var kommer det ifrån?

2009-03-08 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0