Fröken less-på-allt talar

Tre bra saker
  1. Jag har skrivit rent från mötet
  2. Jag har sökt en ny tjänst på jobbet som jag är lite sugen på
  3. Dagen är slut.

Jag är less. Människor säger saker jag inte förstår eller håller med om.
Jag "får" inte sova än, men ska nog göra det ändå. Jag vill, tycker att jag behöver.
Förhoppningsvis går det värsta över snart.

I morgon har jag utvecklingssamtal på jobbet. Spännande, jag ser fram emot det!

Fredag väntar lunch med Malin och Mami (du följer väl mami?)
Det ser jag fram emot.

Tack Jessica för att du står ut med mig. Du är guld!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Självklart !!

2009-03-05 @ 06:25:47
Postat av: Jessica

alltid alltid vännen!

2009-03-05 @ 22:49:26
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0