En uppdatering kanske

Jahopp, jag jobbar äter sover. Det är mitt liv.
Fick också ett erbjudande på en trea på 89kvm, dyr men stor. Men vad är väl en bal på slottet......? (läs stor lägenhet)

Jag önskar jag kunde säga att jag ger upp det där med att flytta, men My Ass att  jag tänker! Jag SKA flytta. Eller ja, vi ska. Det verkar bara ta en hel jävla massa längre tid än jag hade ork till.

Men det är dags att försöka se positivt! W-Tanta kanske snart får in nåt om jag börjar tracka henne igen. Eller så ber jag Johan göra det, hon var mycket trevligare mot honom. Nu kanske han kan göra det också när han ligger lite på minus hos mig =P Eller nej, det gör han väl egentligen inte, men ja. Lägenheten var stor helt enkelt. Och den skulle säkert bli bra.

Jag saknar några flickor som får mig att må bra. Dags att bli social och försöka spräcka bubblan jag krånglat in mig i.
Idag har jag egentligen jättemycket att skriva, men jag håller tillbaka för att inte trampa på någons tå. Det kommer säkert snart ut ändå, för det är min blogg, mitt liv, och den som inte vill läsa behöver inte. Men nu ska jag försöka få tag i syster å se om det blev nån babysim idag eller om jag ska fråga karln om jag får låna med mig kameran och åka å fota systersonen lite.



Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0