Drömmer vidare

Jag fortsätter klura på min framtid och kommer söka den där kursen  på distans. Det kommer bli bra!

Har just provåkt och provkört Nathalies nya bil som hon köpte igår. Den var bra, men inte lika bra som min Memphis :) Tog lite kort på den men det var så mörkt att jag lägger ut en bild innifrån, sne å vind men min konst! :)  En bild på utsidan får ni sen.

Ikväll går jag och Jessica på Män som hatar kvinnor. Jag fick en biobiljett på jobbet idag som tack för den gratisreklam jag gjorde när jag tydligen var med på radion igår :) Nästa biljett används till nästa besök, då Jessica vill se nån Kenny-film. Men först blir det en paus på paus! :)



Nathalies nya Roland. Foto Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0