Bara för att

jag är less vill jag passa på att berätta för alla där ute att ett jobb framför en dator och telefon hela dagarna är helt okej. Jag får förmodligen 300 nöjda kunder fler per dag än en som jobbar i butik. Jag tycker det är bra, dessutom när man jobbar med så många härliga människor så är det guld!

Idag har jag tränat, duktiga jag! Nu ska jag sova. Jag är less. Det är fredag, klockan är 20.51 och mitt liv går ut på att jag snart somnar även om jag inte borde.


När ska jag leva mitt liv för mig, göra de saker jag tror på?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Känner väl igen dina känslor. Om jag går och lägger mej behöver jag inte tänka på allt jag borde göra. Men tyvärr är det lika när jag vaknar. Måste bara ,och måste bara. Men nu ska jag göra bara det jag vill i två dagar. Bara det jag vill, låter det inte härligt ?! Troligen så "vill jag" tvätta baka städa och allt det där vanliga. Men på mina villkor. Det är ingen som säger nåt om det inte blir gjort ! Vi får väl se vad som händer. Om du inte ska bort kanske vi ska gå på marknad imorgon. Hör av dig om du är sugen....

2009-03-06 @ 21:25:35
Postat av: Jessica

Håller med dig vännen! Telefonjobb är absolut ingenting att klaga på! Huvudsaken är att kunden är nöjd tycker jag! Och det händer ju inte alltid i en butik direkt ;)

Hoppas du får sov gott iaf så hörs vi imorgon!

Kram kram!

2009-03-06 @ 21:29:24
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0