Aufguss och ledig

Japp. Ledig fredag, lördag och söndag. Jag ska ha en måbrahelg! Började redan igår då jag och Anders gick på aufguss på relaxen. En god-natt-aufguss var det, med doft av lavendel. Det var avslappnande, aningen för varmt men jag somnade gott efter ett par mackor sen. Ikväll väntas BodyPump först, sen funderar jag på en aufguss till, pepparmintis är det ikväll, kanske känns den lite fräsh, upppiggande och rensande? Vem vet? Men det kan ju vara värt att prova.

Min måbrahelg känns lite motarbetad dock, eftersom mitt hem inte alls är lika fint som efter jag och mami städade den i lördags, men jag plockar undan efter mig och får helt enkelt känna mig nöjd med det. Jag får inte sätta så höga krav, som sagt.

Fick en mindre hjärtattack idag då jag fick sms från en älskad vän där det stod att hon var påväg in på akuten. Som tur är fick hon komma hem lika snabbt igen, med orden "vila" hängandes på ryggen. Eftersom hon är lika rastlös som jag så får vi väl se hur det går med det. Tänker på dig! :)

Jag längtar ut, jag längtar bort. Jag längtar tillbaka till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Säg till om du hittar dig själv. Man kanske kan få nåt tips på var man ska leta ! Men lunchen idag var god och sällskapet trevlig, jag får väl leva på det ett tag... Sen får vi göra om det. Ha en trevlig helg, det ska jag försöka med. Trots att jag blir ensam...

2009-03-06 @ 14:42:16
Postat av: Jessica

men allt gick ju bra vännen! :) och vila är inget jag känner till faktiskt;) match imorgon ju:D

2009-03-06 @ 18:12:56
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0