Honey why are you crying? Is everything okay?

Det blev en sen kväll ikväll igen. Just lagt på luren efter ett långt samtal..

Ikväll hängde jag med Löken, träffade även Niklas och Kenny. Gamla minnen får mig alltid att le :)

Jag lägger upp nån bild från idag under morgondagen, orkar inte leta sladd nu.
Jag måste försöka vända tillbaka dygnet snart igen också. Funkar ju inte att jag ska vara vaken såhär sent resten av mitt liv.
Men i morgon ska jag ha SOVMORGON!! Sen lunch med Andy!! Jag fick Andy-abstinens i helgen, det var sjukt jobbigt!! Måste genast åtgärdas med en lunch i morgon :)
"Jag behöver någon som kallar mig mongo, skrattar åt mig, pussar mig i håret och säger 'du är bäst du vännen'!"


Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt


Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag vill också ha en André !!

2009-06-29 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0