Vi föds gråtande, lever klagande och dör besvikna

Idag har det varit en skön dag. Jag fick reda på att jag fortfarande kan söka de två kurserna jag ville gå på Avans, har hämtat ansökningspapper, beställt personbevis och åter igen fått ett litet hopp om den närmsta framtiden.
Svängde förbi biblioteket påvägen hem och lånade några fotoböcker..

Sen har jag pysslat på lite här hemma, varit på Willys med Jessica och nu väntar jag på att klockan ska bli såpass mycket så vi märker om det tänker komma nån å kolla på ljus ikväll. :)

Sen får vi se hur sent det blir, kanske åker jag upp till mamma en sväng senare och hälsar på hennes besök.  I morgon är det jobb igen, 6 dagar i rad väntar. Men jag försöker hålla mig positiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0