Om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem

Öbo verkade inte just nå intresserad av vad jag hade att säga. Hon kunde ta emot felanmälan men hon visste inte när något kunde åtgärdas. Ja men vad braaaa? Idioter. Ja jag säger då det.

Jag och Jessica har åkt runt och letat högtalare till min bil idag. Som vanligt hamnar vi på ställen där vi inte passar in, en bildemontering är inte riktigt min plats.. Men vi har alltid roligt på udda platser så idag var ingen annorlunda dag. Vi var på rundtur i brunflo och i lugnvik idag. Häromdagen var det marieby och stocke, vi vet hur det ser ut på landet nu. Kossor, traktorer, höbalar å sånt. (som att jag inte visste det sen förut när jag bodde mitt i det, men ändå)

Ja hur som helst hittade vi inga högtalare, får nog så lov att köpa nya. Men den jag har funkar ju än så länge så det blir ett senare projekt.

I morgon åker Jessica till 08-land. Hur ska det kunna bli riktigt kalas utan Glenn, utan Hönan Agda och utan säris?! Det får så lov att funka, jag ser det som en förfest inför lördag, när hon är på hemmaplan igen. Vi får besök i morgon, av en A3:a med tillhörande festprissar. Det blir roligt! Tråkigt för säris som missar det den ena dagen. (okej hon har en bra anledning att åka och jag tycker det är bra, egentligen)

Nu ska jag göra mig klar och gå till 47an där det serveras mat idag. Måste också flytta bilen påvägen ser jag nu, jag har parkerat pinsamt snett. Så kan det gå när man har bråttom. (inte för att jag hade det men då kan det också hända)

Jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder någonstans
Jag vet att jag måste ta steget
ur vår sista dans

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Johan hade ju några högtalare liggande hemma. Vi har ju ingen använding för dom, ville du inte ha dom?

2009-07-10 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0