om du har halsen full med månader av slit, ta din packning över gränsen och kom hit

Långa nätter, lite sömn. Så har det sett ut ett tag. Blev ungefär 3 timmars sömn natten till idag efter en underbar kväll med Andy, den bästa av dom bästa!!

Ikväll är världens bästa granne på besök! Vi har suttit å surrat massa skit och jag ska nog snart slänga ut henne och sova. I morgon ska jag till pappa och vi ska åka å handla högtalare till Fanny. Kanske jag lämnar bilen där och hoppas på att allt ljud fungerar perfekt när jag slutar jobba kl 21.. :)

Lördag ska jag träffa Anders före jobbet, myspys! Efter jobbet är det middag på 55A som gäller, gött! :)
Söndag ska jag jobba, sen träffa Tina! Måndag ska Tina låna min bil.
Okej, jag skrev allt det som en påminnelse till mig själv.

Nu hotar Jessica med att gå hem så jag ska väl vara liiite social innan hon går.

Ja ne men vi hörs. Jag ska lägga upp bilder på familjen Zetterlund-Larsson en annan dag.
Tog fina bilder idag.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Ser fram emot bilderna! :)

2009-07-24 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0