Nothing can break me down!

Slut på ännu en dag. Ännu en bra dag skulle jag vilja påstå. Min tanke var att börja dagen med en springtur, fortsätta den med lite tvättande och avsluta den med jobb, men det blev jobb hela dagen istället. Åkte upp så jag var där vid 11.30, surrade lite skit, kollade läget vad som skulle göras och hur det skulle göras, hälsade på de andra tjejerna som var där och fick tyvärr ett mycket tråkigt besked som jag mår dåligt över och ryser såfort jag tänker på det....
Sen började jag jobba, först i caféet i tre timmar och sen på bröllopsbeställningen fram till klockan 20.45 när dom inte behövde mig och Kristina längre. Det var en härlig dag, jag har jobbat men älskat det! Jag har varit ute, jag har varit trevlig och jag har förmodligen lyst lika mycket som solen! Jag längtar redan till nästa gång jag får styra Fanny den fina vägen dit.

I morgon står städ, motion, tvätt och häng med Jessica på schemat. Eventuellt lite besök också om någon vill komma och kolla på ljusgrejor, men det blir nog mer ljusvisning på tisdag.

De senaste dagarna har jag känt mig stark, jag har känt mig glad och otroligt självständig! Jag kom på efter en hård helg att det enda jag gjort sen separationen är att jobba sova och dricka. Okej nu tog jag i, men det har blivit nästan lite vidrigt mycket drickande på senare och nu är det slut med det. Jag vill att mitt liv ska innehålla saker som ger mig något, som jag får ut nåt av och faktiskt vill göra. Jag vill jobba (med nåt bra), jag vill träna och jag vill fota. Jag är beredd att engagera mig i alla de tre bitarna, få det att funka, få det att hända! Det blir en del förändringar mot idag om jag får som jag vill, ändrade banor på alla tre - men det kommer vara värt det! Jag är helt säker på att jag en dag kommer få det livet jag vill ha, jag kommer vara sjukt nöjd och inget kommer kunna stoppa mig. Inget kan stoppa mig, jag är redan påväg och har för hög fart!

Jada jada. Nu ska jag sova. Tjipp!


Ibland står världen still
Då räcker inga ord till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0