Jag vet inte hur, men jag vet ATT.


Den här fick jag höra på jobbet idag, var en kille som ringde in från Fränsta och ville att jag skulle höra den. Sen skulle han hämta mig med taxi på jobbet så jag kunde komma å hänga med dom ikväll. Ja tack men nej tack.

Ikväll har jag varit chaufför. Det var roligt. Först körde jag Tobbe, hans dam och trummis till frösön, sen åt jag och Jessica, sen körde jag henne till Elin, sen körde jag till frösön och hängde med Tobbe, hans dam, trummis och deras manager en stund, sen skjutsade jag dom till stråket, sen körde jag Christer, hans flickvän och Janne till stråket, sen körde jag Christer och hans flickvän hem så hon kunde hämta sitt leg, sen körde jag någons kompis mamma (eller hur det nu var) till odensala. Jag var en jättebra tjej, helt underbart bra tjej, dom skulle byta bort sina barn mot mig om dom kunde. Jag är bra.

Nu ringde Jessica. Jag ska hämta henne. Sen ska jag sova.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0