Jag behöver inte nån som visar vägen för jag tänker inte gå den



Hemkommen från en fotorunda med särisen, blev runt 140 bilder tagna, har nu 2702 bilder i datorn.. Gissa om jag är nervös att nåt ska hända med min rosa lilla pärla som gör att den lägger av och mina bilder är borta? :(

Träffade Ronny och Maria påvägen hem från turen, kul att se dom! Maria, du kanske ska följa med ut å fota nån dag förresten kom jag på nu? =) Det vore skoj!! I know you want to!

Ska ta och sova nu, orkade inte redigera fler bilder än en ikväll, tar fler nån annan dag. Bilden är tagen vid Stocketitt och jag veeet att den blev lite för ljus på vissa ställen, men i like it och det är huvudsaken eftersom det är min :) Lovar att lägga ut fler bilder men inte just idag!

I morgon åker jag och Jessica till hennes föräldrars stuga för att äta middag, det blir kanontrevligt det!
Hoppas ni andra får en trevlig helg, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Fin bild, och vem har sagt att den är för ljus ? Det kanske var precis så där fotografen ville ha den ? Jag tycker om den... Får man se fler ?

2009-07-04 @ 09:53:41
Postat av: Cathrin

Jag tycker om bilden! :) Tack, jag ska försöka mig på en trevlig helg, den började bra med en sovmorgon till halv 10! :) Hälsa din säris! Kram kram

2009-07-04 @ 11:34:11
Postat av: nathalie

fin bild! du borde skaffa dig en extern hårddisk som du kan lägga bilderna på :)

2009-07-04 @ 23:06:11
Postat av: mary

Jag är lätt på:)

2009-07-05 @ 17:50:05
URL: http://astoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0