Jag är för kärlek så länge det inte händer när det är något bra på tv:n

Jag har hittat "bloggar" som jag skrivit mellan ungefär 2002 och 2005. Shit säger jag bara.
Många människor som kommit och gått i mitt liv under åren.
Passade på att surra lite minnen med Anders när ja ändå höll på. Och även saker jag inte minns, jag läste i mina dagböcker att jag varit hyffsat ovän med honom vid några tillfällen. Han har förlåtit mig nu, skönt det, haha!

Nyss ringde Christer, han hade blivit utslängd från stråket. Han hade ringt in på jobbet (betalnumret, ya) och pratat med magnus och blivit kopplad tll mig. Därav stod det 01748 i displayen, dåligt brydd jag blev? Ja hur som helst kanske jag får skjutsa hem en full Christer inatt. Har erbjudit säris att hämta henne, antar att det blir ganska snart. Ska Christer åka är det samtidigt eller så får han gå.

Jag VET att jag skulle behöva sova mer och bättre än jag gör nu, men just nu är det så mycket i mitt liv som jag funderar över, det är så mycket jag skulle vilja ändra på och göra om - göra nytt. Så mycket saker som lockar, men som samtidigt är saker jag inte vill. Det är mycket nu. Mer än jag egentligen orkar tillsammans med ett heltidsjobb och längtan efter annat. Jag har konstant huvudvärk, har svårt att sova och är allmänt slö.

I morgon efter jobbet ska jag äta middag med grannen Henke och Jessica, sen ska jag försöka orka möblera om lite! Har lite planer för sovrummet!! Det kommer bli kanon!
Innan jobbet är det frukost med Anders som gäller, tokmysigt!

Men nu ska jag pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0