It's an endless summer

Tisdag idag, började klockan 6 och har haft en ganska bra dag ändå på jobbet.

Slutade tidigt och for till mamma och åt tacogratäng med henne till middag. Surrade på lite och sen åkte jag hem. Men såfort jag kom innanför dörren så blev jag rastlös, så jag tog på mig träningskläder och springskor, stoppade in plupparna med cascada i öronen och sprang för glatta livet! Gahh så härligt det var!


Här är mitt träningsställe. Jag har satt en röd prick där jag vänder och springer ner igen. Och även om det inte ser så långt ut så är det rätt långt, lagom uppför och en sjukt härlig stig mitt i gräset där det är sjukt kul att springa. Eller okej idag var det inte sjukt kul eftersom det har regnat idag, men den dagen jag fotade det här var det sjukt kul, solen sken, cascada spelade högt och jag var lycklig! Jag var lycklig idag med, men inte på samma sätt. Jag sprang upp till vägen, vände, joggade ner och sen sprang jag upp igen.  :) Det är skönt ibland att inte tänka på någonting, bara springa!

Tänk om jag kunde förklara känslan jag har där ute, när en låt börjar rätt långsamt och sen övergår till något som känns som ett disco i huvudet, adrenalinet pumpar och jag springer allt jag kan genom gräset, hoppar mellan tuvor och får en sjuk längtan efter nåt med nån koreografi i. Jag måste ringa Tina å kolla om vi ska träna ikväll på campus!!

Cascada
Oh tell me, what do you want from me?
Are you man enough to see
That it's time to cross the line
Come on now, set me free
What you want from me?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Glöm inte att hämta matlådan när du åker hem imorgon.... Ta gärna med den du har redan...

2009-07-14 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0