I like the old time rock'n'roll!

Nu tror jag fan mina utekvällar är slut för det här årets yra! Har varit ute måndag till torsdag nu. En fylla, tre nyktra. Har haft sjukt kul, tack vare typ Kattis, Säris, Emil & Emil, Kalle, Olov och Micke & Micke! Kanske nån fler också iofs. God damn it vad ja har härliga människor runtomkring mig jämt!! Galet!

I onsdags skjutsade jag och Säris hem Olov och Christian på natten, vi hade en guidad rundtur i lit med Säris och sen kollade jag hur Olov bor i sin teenyweeny lägenhet! Mysigt men litet, och i lit. Haha.
Har förståss sett Ständut Blakk också varje kväll jag varit ner, lika bra som alltid och i onsdags var jag och Säris backstage en sväng å fick skivor att ha när vi glider runt i Fanny! Det var en rolig kväll på många sätt det!

Igår var vi på Captain Cook å kollade på Inge Jorm, träffade Micke & Micke och gick på Plaza å dansade mer än fötterna egentlgen klarade av. Skjutsade pojkarna dit dom skulle sova och sen åkte jag hem å sov!

Idag på morgonen har jag börjat pyssla med sovrummet, det kommer nog bli bra!

Ska alldeles snart åka å jobba.
Skänker en tanke till Micke och Micke som är bakis idag.

Nu vet ni att jag lever!

I can be who i wanna be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0