Good morning sunshine

Ny dag, jag ställde klockan på 7.30 trots att vi kom hem så sent från vår girls night out. När jag kom hem från min springtur så hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning och sen for jag och Jessica ner på stan och tog nån öl. Blev mycket prat och skratt och slutligen åkte vi hem med taxi runt halv 2 om jag inte missminner mig.

Häromdagen kom jag på att jag ville äta finfrukost ute på balkongen, se så fint jag gjorde :)
Tog även en bild  igår innan jag sprang iväg på min motionsrunda för dagen, såhär såg jag ut då

Nu ser jag ut på ungefär samma sätt igen, dags för dagens motion. Ska powerwalka bort till syster och följa med dom till sjukhuset och pyssla på lite innan jag ska till idun och piffa till mina naglar lite igen nu när Sara behagat komma hem från semestern :)

Tar med mig kameran på dagens äventyr. :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha. dricker du ett glas vin till frukost ? :P

2009-07-02 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0