Ge mig tips och goda råd så att jag kan göra helt tvärtom

Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg där jag fint förklarade varför jag inte är så aktiv i bloggen. Bortförklaringar som på ett enkelt sätt kan beskrivas som "det är så mycket annat nu med nåt jag inte vet vad det är men försöker förklara ändå". Jag tog bort det igen, för jag behver inte förklara mig, och jag har heller ingen förklaring.

Urval nummer ett är igång på högskolorna. Vem håller sin tumme med mig? Kanske får jag veta nästa vecka hur min höst kommer se ut...

Idag skulle jag och en vän umgås, det blev inte så. Vi skulle då ses en sväng ikväll istället, det verkar bli inställt. Vi pratade om middag i morgon eftersom det inte blev nåt idag, men jag tar det säkra före det osäkra och tackar ja till en middag på 47an, där väntar någon jag alltid kan lita på.

I morgon ska jag tvätta, ringa viktiga samtal, städa och hänga med särisen som jag tycker så mycket om!

En natt , en dag , en natt , en dag .


det här är Be-Your-Own-Star-Show
det här är Bit Ihop Och Sparka
ge precis vad du behöver
och ta vad du kan få


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller tummarna :D

Jag vill veta nununu hehe :D

2009-07-08 @ 22:20:23
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Jess

och jag tycker om dig också vännen!

2009-07-08 @ 23:11:00
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0