En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten

Seg dag idag. Hälften av mina "att göra" blev aldrig av, dags att ta mig i kragen snart alltså. Men tvättat har jag gjort. Städa orkade jag aldrig, motionen blev heller inte av. Träffade Jessica en kort stund nu ikväll.

Om en timm börjar Walk the line. Den ska jag se, ska bädda ner mig i soffan och göra iordning mackor som mamma så snällt bakat åt mig idag. Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon kan jag ju inte missa! Det är egentligen musiken som gör filmen, men jag kan lätt se den flera gånger i veckan om det ska va så.

Har varit hos syster idag också, pussat lite på systersonen, surrat lite skit och blivit bjuden på lax och coleslaw. Har även träffat lillasyster idag. En bakis sådan. Nu ska jag plocka ihop lite här, ser ut som crap.



Jag längtar ut, jag längtar efter adrenalinet som pumpar, känslorna som sväller över och en kick som kan ta mig var som helst! Jag längtar efter svetten som rinner och känslan att jag inte kan stanna någonstans som får mig att fortsätta springa. Dunket i huvudet går inte att förklara, texten går in i huvudet, bildar en känsla och det går ut i benen.
Gahh! Jag har varit still för länge. Regn eller inte, i morgon åker springskorna på.


If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend
If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0