Du kanske borde tänkt på konsekvensen mer än kicken, idiot!

Ja inatt hade jag en uppfattning om en annan person, idag är uppfattningen lite annorlunda.


Dagen har knappt börjat och jag är redan så sjukt förbannad! Vaknade och mådde inget vidare, tänkte att jag kanske kunde tvätta senare idag eller nåt. Men så tänkte jag att ska det bli gjort är det lika bra jag pallrar mig ut ändå. Så jag packade ihop tvätten och gick ut, men vad möts jag av!? En tvättstuga med katt eller hundhår överallt, dammtussar från torktumlaren lite här och var, skitigt golv och allmänt vidrigt. Jag vände och gick ut igen, i helvete heller att jag tvättar där inne! Ska ringa öbo såfort dom öppnar nu och vara en liten gnällkärring. (dessutom är det bara en maskin som funkar där ute, IGEN.)


Den ena av er är inte bättre än den andra.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Grr.... Tänk att man ska behöva hålla koll på vem som tvättar innan för att kunna få tvätta i en ren tvättstuga! Samma sak hos oss också, inte päls då kanske, men torktummlaren är ju samma j*la fenomen! Jag satte upp en lapp på torktumlaren, lappen sitter iofs kvar, men det är sällan den är städad! Kanske är det vi som är kräsna och vill ha en ren tvättstuga, dom andra verkar ju inte bry sig! Märkligt!

2009-07-10 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0