du är gåtan som jag aldrig löser klart

God morgon världen!

Gick sådär att sova inatt vill jag lova. Tankarna flög runt en stund och det var varmt å jävligt och jag var såhäääääär (visar med tummen och pekfingret) nära på att ta en sväng i skogen med springskorna. Men jag lät bli, jag är inte den som är i skogen på nätterna, jag har inget där att göra då egentligen. Jag tar igen den förlorade motionen ikväll. :)

Idag är det middag i Lillemor och Mattias stuga! Sitter just i en sms-konversation med säris om tid vi ska åka och vad hon planerat att göra innan som gick lite sådär. Eller nej nu ljög jag. Det gick skitdåligt, det blev inte av helt enkelt.  Men tack för att du delar med dig av ditt liv darling! Tror jag.


Ni får en bild på säris från igår på Stocketitt

En dusch på det här och sen är jag redo för den här dagen och dess innehåll. Ciao!


Torka tårarna min vän
Jag tror jag vet ungefär hur det känns


Kommentarer
Postat av: Jess

du ville att jag skulle berätta mer om mitt liv, och jag menar vi fick oss ju ganska många roliga skratt åt det här!

2009-07-04 @ 22:41:03
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0