Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer

Igår var jag, Jessica, Tina och Henke i Forsa. Fanny fick förmodligen ont påvägen dit för vägen var inte den bästa, men hon kan allt så hon tog oss smärtfritt dit och tillbaka. Ett spännande ställe där det var parkeringsavgift, dass som var ur funktion och massa grodor överallt. Det var riktigt fint där i alla fall!
Jessica och Henke badade, jag och Tina satt mest å frös lite, jag fotade massa och vi hade jätteroligt!! Vi var hemma på Hemvägen runt 1 och vi grannar satt på 47an och pratade och la in bilder en stund. Sen drog sig Henke hemöver till 55(A) runt halv 3 och jag som satt å la in bilder på Jessicas externa hårddisk stannade kvar så nu sitter jag nyvaken i hennes soffa och funderar över hur länge hon kommer sova.
Tack mina fina vänner för en jättetrevlig kväll!!

Lägger upp bilder från kvällen senare, men nu har jag inte riktigt tid, ska iväg å jobba idag! :) Skulle börjat 15 men fick förfrågan i morse om jag kunde börja 12 istället, förmodligen pga det fina vädret skulle jag tro!

Vet inte alls när jag kommer sluta idag/ikväll, men det lät inte helt omöjligt att det blir en ny tur med kameran.
Kanske uppdaterar en sväng senare.


Grodan och jag. Foto: Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0