Det är samma visa år efter år

Nyss hemkommen från en spontan och nykter kväll på stråket. Självklart längst fram i sommarlandet då Ständut Blakk spelade! Jag tänkte att jag ändå inte kommer somna speciellt tidigt så jag kan lika gärna följa med min älskade säris ner dit och rocka loss en sväng.

I morgon fixar Markus så vi kan köpa en skiva att lyssna på och sjunga till på våran roadtrip på söndag. Jag, säris och Henke åker till Sundsvall för en dag.


Dags att sova, upp tidigare än vettigt för att jobba, sen middag för syster som fyller år idag (GRATTIS) och efter det ännu en kväll i sommarlandet..  Ska bara prata klart med Olov först..

Peace & puss !

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jag skulle vilja göra en liiiten beställning på IKEA om ni svänger förbi där... Skulle vilja ha petskydd till eluttagen! :)

2009-07-30 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0