Det är så lätt att genomskåda dina spel och dina trick

Ja nu är det måndag igen. Jag tycker inte om måndagar. Men det som är bra med att det är måndag är att det är en hel vecka till nästa gång!

Den här helgen har jag:
- haft besök - dansat - sjungit - kört A3:a med turbo - varit arg - varit lycklig - städat - lärt känna min granne - lagat middag med säris - varit full - ändrat uppfattning om vissa personer - glömt bort massa saker - träffat gamla vänner på krogen - nästan fått min stereo lagad av två fulla elektriker - ringt viktiga samtal - nästan kollat på en film - haft besök av den föredetta sambon - lekt lite med photoshop -
Ja jag har säkert gjort mer också.. Men ja, typ.

Idag har jag jobbat, tog ut arbetstidsförkortning så jag fick gå hem lite tidigare för huvudet hängde inte riktigt med. Skönt att det går att lösa såna dagar.

Nu sitter jag och väntar på att Johans mamma ska komma förbi å hämta ett bord och två stolar. Sen blir det soffan och OTH resten av kvällen tror jag. Somna tidigt tänkte jag göra också och invänta morgondagen då jag börjar klockan 6.


Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0