Hon kommer från främmande vidder

Jahopp, nu har en ny dag passerat och jag känner mig fortfarande lycklig! Arbetsdagen gick bättre än förväntat och jag ser (faktiskt) lite fram emot morgondagen och mera jobb. Dagen började med att jag vaknade först runt 7, lyckades somna om, vaknade igen när klockan ringde kl 9 och lyckades åter igen somna om. Vaknar igen när det ringer på dörren. Nyvaken går jag och öppnar och där står Henke, min granne! Det visade sig att klockan då var 10.30!! Han såg att bilen var hemma så han tänkte att jag kanske ville följa med till svensta å gå på Dollar! :) Tyärr kunde jag ju inte, men shit vilken tur att han kom förbi, annars hade jag nog sovit vidare och jag skulle ju börja jobba en timme senare. Tack snälla granne! :)

Jobbade sen, på kvällskvisten var det jag, Reebekk, Monika och Karro som satt i vårt lilla hörn, störtsköna människor allihopa som gjorde kvällen lite lättare! Sen åkte jag hem via mamma och gick direkt till säris och kollade in hennes nya grejor, surrade lite skit och gick sen hem till 55an å fortsatte surra lite skit. Ska snart ta å sova så jag tar mig upp i morgon, powerwalk planerad!!

Har idag byggt upp lite nya förhoppningar om framtiden, både arbetsmässigt och studerande. Jag vet att jag aldrig mer ska hoppas för mycket, men åh så jag längtar och hoppas att jag får som jag vill snart!!
Har ju så stora drömmar men vet inte hur länge jag orkar bli besviken på att det inte går som jag vill.. Jag ska iaf ta tag i min nuvarande studie-dröm i morgon - lika bra den krossas fort om den ska det så jag inte går och hoppas för länge som vanligt.

Aja, vilket sjukt tråkigt inlägg jag fick till idag må jag säga. Jag lägger ner och går å lägger mig.


Se på luffarn som går där på vägen,
se på luffarn Guds lille fyr.
Nog blir han trött ibland och då tänker han;
"Varför söker jag äventyr?"

"Varför måste jag vandra och vandra,
det finns så många klokare bestyr.
Så varför ska jag då
bara gå och gå?
Jag kanske vandrar åt helsefyr."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0