A hero of war, thats what i'll be

Resultatet av den extremt dåliga kvällen i förrgår blev karatefylla igår. Och bakisdag idag.

Men det var en kul kväll, som alltid med Kattis. Matservering som till en början kunde liknas med ett träningspass, senare blev det en bingohall av det. Mat, ÖL, Inge Jorm, Ständut Blakk, litspojkar, krokomspojkar, olika sätt att förklara saker så folk förstår, kramkalas, pusskalas... Ja mellan allt det där hände det massa mer saker som jag.. eh...inte la på minnet?

Å sen skjuts hem av säris mamma, TACK!!

Idag har jag varit på idun och fixat mina naglar, igen :) fick ÅKA Fanny idag, med Tina först och sen Niklas. Dom tar bra hand om min bil :)

Nu ska jag åka till mamma, gnälla lite över hur dåligt jag mår, dricka ohälsosamt mycket cola och äta middag. Även leka med systersonen. Senare ska jag STÄDA, möblera om och SOVA.

Vill du ha en puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0