Vissa dagar kan det kännas ensamt, om du undrar vad jag tänker på

Ja herre gud vilka dagar det varit den senaste tiden. Det om det.

Igår hade hemvägenfamiljen en roadtrip till Bräcke där vi lämnade Robin och hämtade Nina. Pojkarna var fulla och vi var glada. I alla fall en stund.. haha.. Idag ska jag och Johan till ikea, vi måste bara vänta på ups-killen som ska hämta ett paket. Så just nu står han och diskar och jag spotifyar. Det är asbra.
Förhoppningsvis har dom lite fina reservdelar till min säng så jag snart kan börja använda den! *love*

Jobbar imorrn å sen är jag ledig fram tills måndag. Det ska bli skönt. Dessutom jobbar jag tidigt i morgon och det är ju alltid bra (om man bortser från att man då behöver kliva upp tidigt.) Julafton ska firas med mor, far, lillasyster och farmor. Sen är det hemvägenfamiljenjulafton på kvällskvisten. Juldagen är det hemvägenfest och annandan är det o'learys som gäller. Slutligen har vi ju nyår som ska firas med familjen (hemvägen). Trots att året varit det sämsta år jag någonsin haft känns det som det kan sluta helt okej.

Sitter å klurar på om man skulle gjort nån summering av året men hur ska jag kunna sätta ord på allt? Jag förlorade en bra vän jag haft, Vincent blev sjuk, jag blev sjukskriven två perioder, jag och Johan gjorde slut och flyttade ifrån varann, några av mina allra bästa vänner har mått dåligt, Tina har flyttat.. Men sen är det mycket bra saker också. Jag och Jessica har äventyrat en hel del, flängt runt och mått bra, jag har flyttat, hemvägenfamiljen har skapats, jag har träffat riktigt bra och underbara människor och Vincent har bra förutsättningar för framtiden. Så trots att året varit det sämsta har det också hänt mycket bra saker som jag inte skulle vilja byta bort för allt i världen.

Summering av detta: Vilket jävla år det varit!!

Nu hoppas jag att ups-killen kommer snart så vi kan åååååka. Det blir en asbra dag. Det är jag säker på. Massa folk å bra saker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0