Julmat är också mat

I torsdags var jag i sundsvall. Jag och Cilla åkte lite sent och det i sin tur resulterade i att vi kom ungefär 27 minuter sent till mötet. Mötet var jättebra och till lunch fick vi julbuffé som var riktigt god!
Sen blev det fredag, då jobbade jag. Efter jobbet börnade jag hem och duschade å sådär å sen åkte jag ner till Volos där jag och Marianne (och efter en stund även Monia och Mia) huttade lite. Sen gick vi på plaza där företaget hade julbord. Gött!
När vi ätit klart kom Jessica och Mattias dit och sen också Johan och Robin. Det var en kanonkväll trots att den är rätt luddig när det handlar om innehållet så var det asroligt! Sen slutar ju inte alla kvällar lika bra som andra men det är sånt som händer....
Igår var jag sjukt bakis. Jag, Jessica och Mattias käkade pizza å tog det lugnt.
Sen började vi om! Vi tre och Johan åkte till Christer, drack lite där å fortsatte sen ner på stan där vi mötte upp Andreas och gick på julbord på gamla teatern. Ständut spelade. Såklart. Dom spelade en ny låt som hette Data-Ragata och när den var klar tittade Roger på oss å sa "Här står två tjejer som kan alla våra låtar, utom just den här" Men har vi hört den en gång till löser det sig sen =) När vi var klara å skuldfria på gamla teatern fortsatte vi ner till plaza och när dom stängde gick alla utom Andreas och Mattias vidare upp till Robin som precis kom från Åre. Där var det efterfest, öl och singstar. Sen somnade jag. Strax efter mig somnade Johan, sen Christer, sen Robin å sen Jessica. Vaknade runt 7 av att Johan var asless å ville åka hem och innan det blev dags för hemresa var vi alla utom Robin vakna och tog en taxi. Släppte av Christer och åkte sen till Hemvägen. Har nu varit hemma typ två timmar eller nåt.. Antar att alla gick å sov utom jag, jag kollar på tv och har diskat å pysslat på. Tänkte ta ett bad om en stund.

Det var min helg, mycket öl, mycket julmat, mycket skratt, mycket dans och mycket sång.

Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu för tiden och det gör mig less. Jag brukar vara lättsam, men just nu känner jag mig allt annat än lättsam och det stör mig sjukt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0