En flytt på det?

När man varit ledig massa dagar känns det plötsligt mycket jobbigare att gå till jobbet sen. Jag har varit ledig i fyra dagar och det låter kanske inte så mycket men det känns mycket och jag är inte alls speciellt pepp på att börja jobba igen. Jag drömde inatt att jag flyttade från stan, svårt att säga exakt var jag tog vägen men det var rätt skönt och jag önskar ibland att jag inte var så feg och faktiskt vågade göra nåt annat. Jag behöver lite variation i min vardag, behöver lite utmaningar och andra sätt att tänka på. Ni som känner mig vet ju att jag förmodligen aldrig skulle flytta härifrån, men gissa om det känns lockande ibland? Man kanske kunde flytta på prov bara? Några månader? 
Ska snart dra mig neråt staden för att jobba 11-19.40 och efter det får vi se vad jag hittar på. Kanske bäddar ner mig och kollar på desperate, det skulle inte vara helt olikt mig.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Klart att man kan testa att flytta! Känner du ingen som bor någon annanstans som du kan byta boende med 1 månad!? Annars kan du ju åka till medelhavet och gå en bartenderkurs och jobba en sommar! Då vet du sen om det är borta bra men hemma bäst! :)

2009-12-28 @ 13:27:57
Postat av: nathalie

att flytta är det bästa man kan göra!

2009-12-28 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0