En elefant balanserade, på en liten liten spindeltrååååååd. Det tyckte han var så intressant, så han gick å hämtade en annan elefant.

Jag tror sverige kände sig generös och inte visste var dom skulle göra av sina pengar idag. Det har ringt konstant hela tiden! Humöret var inte på topp och jag har varit trött. Men efter jobbet åkte jag till mamma å pappa där min prins var. Å vems humör blir inte bättre när man sträcker ut armarna å säger "får moster gos?" och det kommer en glad unge springandes mot en med världens leende och kramas?
Jag har längtat i flera dagar efter att köpa Göteborgs Rapé också, igår när jag och Johan var ute å gick längtade jag tills vi kom fram till statoil för att jag skulle köpa den fina blå dosan. Men nej, slut. Köpte en Catch istället och kände mig ganska missnöjd. Tänkte att jag kunde köpa det idag istället och bad syster stanna på en mack när vi åkte hem, blev statoil igen och fortfarande inga. Köpte en lingon istället, han i kassan tyckte att det var bra att få i sig lite bär också, jag är skeptisk. Egentligen tycker jag inte om lingonsnus. Men jag köpte den ändå. Jag ska nog sluta snusa. Men inte förrän jag fått en dosa Rapé.
Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Desperate. Jag gillart!
och just det, jag har börjat skriva om mitt år. helvete vad mycket det är som hänt när man kollar tillbaka! ni kommer få mycket att läsa kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

tänk om jag hade en liten liten apa,

umpa, umpa, fallerallerej.

tänk vad folket skulle stå och gapa,

umpa, umpa, fallerallerej.



inte på mig men på min lilla apa,

umpa, umpa, fallerallerej.

inte på mig men på min lilla apa,

umpa, umpa, fallerallerej.

2009-12-29 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0