But you don't really care for music, do you?

Jahopp, då var det en ny regnig dag och ni som läst tidigare inlägg i min blogg vet att jag ännu inte köpt något paraply. Bra tänkt, igen.

Igår var det en jättetrevlig kväll, jag och E satt här och pratade massa, såg en fin kärleksfilm å pratade massa mer. Han åkte runt halv två och jag somnade nån halvtimme efter det. Nästa gång väljer han film men jag är helt säker på att det blir mer kärleksfilmer!


MEN!!


Idag är det en STOR dag ska ni veta!! Idag firar jag och mitt körkort nämligen ett helt år!! I ett år har vi varit trogna vänner och gjort många äventyr tillsammans. Idag för ett år sen ringde Johnny och sa att jag skulle få Memphis (min första underbara bil som jag fick, men som senare fått lämna plats åt Fanny på parkeringen), för ett år sen var jag bitter på karln som satte sig i bilen bredvid mig och lådsades som att inget hänt fast han hatat mig sist vi sågs (okej så illa kanske det inte var men han kuggade mig) och för ett år sen var jag sjukt lycklig och körde runt i mammas och pappas gamla vita volvo hit och dit och fram och tillbaka. Ja jäklar vilken härlig dag det var!
Stort grattis till mig skulle jag vilja påstå!




Nu ska jag göra mig klar för dagens arbetspass. Igår var det en vecka tills jag börjar skolan, jaho!
Det känns som livet blir ljusare när världen blir mörkare.

(Men vem är du som tyckte att du förstörde min dag igår? Jag tror inte du förstörde nåt för då skulle jag veta vem du var.)

Tjipp, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Sorry, det var ju lilla mamma med parkeringsbötern.

2009-08-28 @ 10:09:50
Postat av: annelie

Grattis på 1-årsdagen !! Ja det var synd att golfen inte ville något mer !!! Men som sagt Fanny rullar nog på ett tag till...............hoppas hon rullar söderut oxå någon dag, si så där 3,5 mil utanför stan.......Ring om du behöver några filmer !! Har några "kärleksfilmer" på lager.....

Kram Annelie

2009-08-28 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0