Zandras liv del 1

Ja nu börjar bloggen handla rätt mycket om Jessica, fast det var ju inte så konstigt då jag lovat att hålla er andra uppdaterade, om någon ens läser det....

Men jag då? Jobbar å står i, är less, less less.

Jag vill så mycket men orkar så lite. Jag vill börja plugga, bli något, engagera mig i något som spelar roll för MIG. Jag ska inte klaga på jobbet, trivs väldigt bra där jag är och har mycket mer än bara titel som informationsmäklare. Men det jag engagerar mig i på jobbet ger inte mig speciellt mycket egentligen. Det gör gott för företaget, men jag får inte ut så mycket av det förutom att jag tycker att det är jätteroligt! Och det är inte fyskam, absolut inte! Men jag vet inte.. Jag vill nog mer...

Jag har sökt två kurser, som jag inte vet i dagsläget hur det ligger till med, men jag ska klura ut knuten på tråden på måndag. Sen har jag en utbildning jag vill gå, som dessvärre är på helfart i Sundsvall på sisådär 3 år. Jag trivs ju här hemma, hur ska det gå ihop?

Min dröm låter jag vara osagd än så länge, men jag har en del planer för min framtid, som jag hoppas på. Det finns en "huvud-dröm" som skulle vara det bästa, men jag har lite små sidoplaner om det inte skulle fungera. Men den enda som vet något om detta i dagsläget är jag, och för att inte göra mig själv allt för besviken om det skiter sig får det vara så ett tag. Jag antar att jag siktar mot stjärnorna ändå, så lika bra att hålla det inne ett tag.

I helgen är jag ensam. Johan åkte till fjällen idag. Jag ska träffa André i morgon en stund, tvätta lite och ha ljusvisning. Sen kommer mycket tid gå åt till den kurs jag kollar på i photoshop. Det är roligt att lära sig nytt!

Jag känner mig rätt butter, men jag har ingen anledning egentligen.

Nu ska jag fortsätta kika lite kurs och drömma om en perfekt framtid.


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0